Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#218. April 2023

Northern theories and Southern policies. Why the most influential approaches are insufficient for teaching public policy in Latin America

In: Teaching public administration: TPA, S. 014473942311698

ISSN: 2047-8720

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32019

Educational planning: political function, models and Latin American experiences ; El planeamiento educativo: función política, modelos y algunas experiencias latinoamericanas

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52017

The "Advocacy Coalitions" of educational policies: Conceptual framework and its application to a national case ; Las "Coaliciones Promotoras" de las políticas educativas: Marco conceptual y aplicación a un caso nacional / The "Advocacy Coalitions" of educational policies: Conceptual framework and it...

BASE

Open Access#62011

Teaching public policy through role-playing. An analysis of the experience of the Faculty of Social Science of the Universidad de la República (Uruguay): 2010-2011. ; La enseñanza de políticas públicas por medio de un juego de rol. Análisis de experiencias en la Facultad de Ciencias Sociales de la U...

BASE

Aufsatz(elektronisch)#725. Dezember 2008

LA NUEVA AGENDA DE LAS POLÍTICAS EDUCATIVAS EN EL CONO SUR (ARGENTINA, CHILE Y URUGUAY 2005-2008)

In: Revista debates: revista de ciências sociais, Band 2, Heft 2, S. 272-298

ISSN: 1982-5269

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#1129. Oktober 2018

The Governing Left in Uruguay (2005–2015): A Participatory Democratic Experiment

In: Latin American perspectives, Band 46, Heft 1, S. 137-151

ISSN: 1552-678X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122017

How are political scientists educated in Ibero-America? Analysis of undergraduate programs in Political Science in twelve countries ; ¿Cómo se forma a los científicos políticos en Iberoamérica? Análisis de la oferta de titulaciones de grado en Ciencia Política en doce países

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1311. Dezember 2013

Pensando "o público": os desenvolvimentos da Ciência Política sobre Estado e Políticas Públicas no Uruguai (1987 – 2012)

In: Revista debates: revista de ciências sociais, Band 7, Heft 3, S. 9

ISSN: 1982-5269

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1430. August 2021

La enseñanza de las políticas públicas en América Latina: estado de la situación y desafíos para la ciencia política

In: Iconos: revista de ciencias sociales, Heft 71, S. 13-36

ISSN: 2224-6983

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152021

La enseñanza de las políticas públicas en América Latina: estado de la situación y desafíos para la ciencia política ; Public policy training in Latin America: Current status and challenges for political science

BASE