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Open Access#12021

Perceived Credibility of Tweets by Opinion Leaders During the COVID-19 Pandemic in Spain

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Aufsatz(elektronisch)#226. Juni 2018

Framing Sálvame: Public debates on taste, quality and television in Spain

In: Communications: the European journal of communication research, Band 43, Heft 2, S. 209-233

ISSN: 1613-4087

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Aufsatz(elektronisch)#37. März 2018

Valoraciones actualizadas de las competencias profesionales en la práctica laboral de los periodistas españoles

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 73, S. 531-555

ISSN: 1138-5820

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Open Access#42015

The celebritization of political candidates. Celebrity culture, electoral marketing and the construction of politicians' public image ; Celebrificación del candidato. Cultura de la fama, marketing electoral y construcción de la imagen pública del político

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Aufsatz(elektronisch)#51. Januar 2014

Save me, save them! Trash talk shows and the third-person effect

In: Communications: the European journal of communication research, Band 39, Heft 2

ISSN: 1613-4087

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