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Aufsatz(elektronisch)#18. Juni 2012

Using trade show information to enhance company success: an empirical investigation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 384-391

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#21. November 2019

Can artificial neural network models be used to improve the analysis of B2B marketing research data?

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 3, S. 495-507

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#35. Februar 2018

Emotional intelligence and organizational learning at trade shows

In: The journal of business & industrial marketing, Band 33, Heft 1, S. 126-133

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#527. Juli 2012

Brand equity in B2B services and consequences for the trade show industry

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 6, S. 428-435

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#68. Juni 2012

Return on relationships: conceptual understanding and measurement of mutual gains from relational business engagements

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 344-359

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#78. Juni 2012

A multistage behavioural and temporal analysis of CPV in RM

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 403-411

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#88. Juni 2012

Key account management: the inside selling job

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 360-369

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#98. Juni 2012

The antecedents of salespeople's relational behaviors

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 412-419

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#1019. Juni 2020

Trade show networks, trust and organizational learning: the effect of network ties

In: The journal of business & industrial marketing, Band 36, Heft 12, S. 2165-2175

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#118. Juni 2012

Clusters or un‐clustered industries? Where inter‐firm marketing cooperation matters

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 392-402

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#128. Juni 2012

Customer intimacy

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 370-383

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#1313. April 2010

The return on trade show information (RTSI): a conceptual analysis

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 4, S. 268-271

ISSN: 2052-1189

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