Suchergebnisse
Filter
4 Ergebnisse
Sortierung:
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
SSRN
Aufsatz(elektronisch)#22021
Perception and Behavior of Consumers in Indian Gold and Diamond Jewellery Market: A Review
In: Rana, A., Chauhan, H., & Bhatia, M. (2022, July 13). PERCEPTION & BEHAVIOUR OF CONSUMERS IN INDIAN GOLD AND DIAMOND. Rabindra Bharati Journal of Philosophy, 23(12), 101-110.
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
SSRN
Aufsatz(elektronisch)#32017
Dietary Food Supplements: What Consumers Perceive?
In: Chauhan, H. A., Bhatia, M., & Hirpara, N. (2017). Dietary Food Supplements: What Consumers Perceive? In Making a Difference and Becoming the Agents of Change in the Field of Management (pp. 100–110). Gandhinagar: Billberry Studio.
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt
SSRN
Aufsatz(elektronisch)#425. August 2021
Impact of CSR on non-financial performance and the mediating role of trust and reputation: Indian manufacturing employees' perspectives
In: International review on public and non-profit marketing, Band 19, Heft 2, S. 391-412
ISSN: 1865-1992
Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft
Dieser Artikel ist auch in Ihrer Bibliothek verfügbar: |
elektronisch
gedruckt