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Aufsatz(elektronisch)#6Juli 2017

The More Negative the More Impact: Evidence From Nationally Representative Data on the Relation Between Domain Satisfactions and General Life Satisfaction

In: Social psychology, Band 48, Heft 3, S. 148-159

ISSN: 2151-2590

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Aufsatz(elektronisch)#927. Februar 2007

Extending the brand image on new products: the facilitative effect of happy mood states

In: Journal of consumer behaviour, Band 6, Heft 1, S. 19-31

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#10Januar 2003

Der Einfluss von "Karrierefrauen" auf das Frauenstereotyp

In: Zeitschrift für Sozialpsychologie, Band 34, Heft 3, S. 187-196

ISSN: 2235-1477

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Aufsatz(elektronisch)#11Dezember 2001

Der Einfluß wahrgenommener Bedrohung auf die Nutzung automatischer Assoziationen bei der Personenbeurteilung

In: Zeitschrift für Sozialpsychologie, Band 32, Heft 4, S. 249-259

ISSN: 2235-1477

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Buch(elektronisch)#141991

Constructing reality and its alternatives: an inclusion/ exclusion model of assimilation and contrast effects in social judgment

In: ZUMA-Arbeitsbericht, Band 1991/05

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Buch(elektronisch)#151991

Scandals and the public's trust in politicians: assimilation and contrast effects

In: ZUMA-Arbeitsbericht, Band 1991/09

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