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Aufsatz(elektronisch)#22021

How Algorithmic Systems Changed Communication in a Digital Society

In: Media and Communication, Band 9, Heft 4, S. 116-119

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Aufsatz(elektronisch)#312. Juni 2023

How Can We Increase Privacy Protection Behavior? A Longitudinal Experiment Testing Three Intervention Strategies

In: Communication research, Band 51, Heft 2, S. 115-145

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#42023

Can an Awareness Campaign Boost the Effectiveness of Influencer Marketing Disclosures in YouTube Videos?

In: Media and Communication, Band 11, Heft 4, S. 140-150

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Aufsatz(elektronisch)#65. Oktober 2018

Exploring Motivations for Online Privacy Protection Behavior: Insights From Panel Data

In: Communication research, Band 48, Heft 7, S. 953-977

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#726. Februar 2024

The artificial intelligence divide: Who is the most vulnerable?

In: New Media & Society

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#828. Juli 2016

Effects of Disclosing Sponsored Content in Blogs: How the Use of Resistance Strategies Mediates Effects on Persuasion

In: American behavioral scientist: ABS, Band 60, Heft 12, S. 1458-1474

ISSN: 1552-3381

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Open Access#92016

Effects of Disclosing Sponsored Content in Blogs: How the Use of Resistance Strategies Mediates Effects on Persuasion

BASE

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