Suchergebnisse

27 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#25. Februar 2018

Shifting the Blame: How Surcharge Pricing Influences Blame Attributions for a Service Price Increase

In: Journal of service research, Band 21, Heft 3, S. 302-318

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#316. Dezember 2020

To Err Is Human(-oid): How Do Consumers React to Robot Service Failure and Recovery?

In: Journal of service research, Band 24, Heft 3, S. 354-371

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#418. April 2018

All That Glitters Is Not Gold: The Penalty Effect of Conspicuous Consumption in Services and How It Changes With Customers and Contexts

In: Journal of service research, Band 21, Heft 4, S. 405-420

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#87. Februar 2024

Simple Morning and Complex Night: Time of Day and Complex Sensory Experiences

In: Journal of service research

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. April 2018

Selling Painful Yet Pleasurable Service Offerings: An Examination of Hedonic Appeals

In: Journal of service research, Band 21, Heft 3, S. 336-352

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1115. Mai 2024

From Second-Hand to Third-Hand: Reuse and Resale Cycle

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 104-113

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1210. April 2024

Conspiracy Beliefs and Consumption: The Role of Scientific Literacy

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1322. September 2023

How Do Consumers React to Production Waste?

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1515. Mai 2024

Hidden Barriers to Marketplace Disability Accessibility: An Empirical Analysis of the Role of Perceived Trade-Offs

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 66-78

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft