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Aufsatz(elektronisch)#12010

Negative symbolic aspects in destination branding: exploring the role of the 'undesired self' on web-based vacation information search intentions among potential first-time visitors

In: Journal of Vacation Marketing, Band 16, Heft 4, S. 323-330

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Aufsatz(elektronisch)#22018

Is there an association between survey characteristics and representativeness? A meta-analysis

In: Survey research methods: SRM, Band 12, Heft 1, S. 1-13

ISSN: 1864-3361

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Aufsatz(elektronisch)#52008

Undesired self-image congruence in a low-involvement product context

In: European journal of marketing, Band 42, Heft 5/6, S. 702-712

ISSN: 1758-7123

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Aufsatz(elektronisch)#61. Januar 2001

UNDERSTANDING DIFFERENCES IN WEB USAGE: THE ROLE OF NEED FOR COGNITION AND THE FIVE FACTOR MODEL OF PERSONALITY

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 29, Heft 4, S. 391-398

ISSN: 1179-6391

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Open Access#72020

The Theory of Planned Behavior: Selected Recent Advances and Applications

BASE

Open Access#82020

The ZPID lockdown measures dataset for Germany

BASE

Open Access#92020

The theory of planned behavior: Selected recent advances and applications

BASE

Aufsatz(elektronisch)#102017

Acquiescence response styles: A multilevel model explaining individual-level and country-level differences

In: Personality and Individual Differences, Heft 107, S. 190-194

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Aufsatz(elektronisch)#112015

The effects of questionnaire completion using mobile devices on data quality: evidence from a probability-based general population panel

In: Methods, data, analyses: mda ; journal for quantitative methods and survey methodology, Band 9, Heft 2, S. 261-292

ISSN: 2190-4936

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Aufsatz(elektronisch)#122010

Understanding the willingness to participate in mobile surveys: exploring the role of utilitarian, affective, hedonic, social, self-expressive, and trust-related factors

In: Social science computer review: SSCORE, Band 28, Heft 3, S. 350-370

ISSN: 1552-8286

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Aufsatz(elektronisch)#131. Januar 2007

DIMENSIONS OF BRAND PERSONALITY ATTRIBUTIONS: A PERSON-CENTRIC APROACH IN THE GERMAN CULTURAL CONTEXT

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 35, Heft 3, S. 303-316

ISSN: 1179-6391

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Aufsatz(elektronisch)#142001

Effekte des Erhebungsverfahrens? Ein Vergleich zwischen einer Web-basierten und einer schriftlichen Befragung zum ISSP-Modul Umwelt

In: ZUMA Nachrichten, Band 25, Heft 49, S. 7-28

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Aufsatz(elektronisch)#152020

Web Versus Other Survey Modes: An Updated and Extended Meta-Analysis Comparing Response Rates

In: Journal of survey statistics and methodology: JSSAM, Band 8, Heft 3, S. 513-539

ISSN: 2325-0992

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