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Aufsatz(elektronisch)#622. August 2017

Feeling Economically Stuck: The Effect of Perceived Economic Mobility and Socioeconomic Status on Variety Seeking

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 5, S. 1141-1156

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#730. Januar 2021

Hoping for the Worst? A Paradoxical Preference for Bad News

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 2, S. 270-288

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#823. August 2017

The Effect of an Interruption on Risk Decisions

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 6, S. 1205-1219

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#922. Mai 2024

An Aversion to Intervention: How the Protestant Work Ethic Influences Preferences for Natural Healthcare

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1011. Juli 2022

How Political Ideology Shapes Preferences for Observably Inferior Products

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 6, S. 1014-1031

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#117. März 2022

Why Are Donors More Generous with Time Than Money? The Role of Perceived Control over Donations on Charitable Giving

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 4, S. 678-696

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1219. Dezember 2018

It's the End of the Competition: When Social Comparison Is Not Always Motivating for Goal Achievement

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 2, S. 351-370

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1428. August 2019

Company Worth Keeping: Personal Control and Preferences for Brand Leaders

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 5, S. 871-886

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1519. Dezember 2018

Wine for the Table: Self-Construal, Group Size, and Choice for Self and Others

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 3, S. 508-527

ISSN: 1537-5277

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