Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120142 Versionen verfügbar

Understanding the myth of high growth firms: the theory of the greater fool

In: SpringerBriefs in business

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#322. September 2023

"What is your secret sauce to win?" – gender performance at entrepreneurial pitching

In: International journal of gender and entrepreneurship, Band 16, Heft 2, S. 138-163

ISSN: 1756-6274

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4März 2008

DO THEY SEE WHAT WE SEE?: A CRITICAL NORDIC TALE ABOUT PERCEPTIONS OF ENTREPRENEURIAL OPPORTUNITIES, GOALS AND GROWTH

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 16, Heft 1, S. 55-87

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Oktober 2001

A new dominant logic and its implications for knowledge management: a study of the Finnish food industry

In: Knowledge and process management: the journal of corporate transformation ; the official journal of the Institute of Business Process Re-engineering, Band 8, Heft 4, S. 197-206

ISSN: 1099-1441

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#720143 Versionen verfügbar

Handbook of research methods and applications in entrepreneurship and small business

In: Handbooks of research methods and applications

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102012

Understanding family businesses: undiscovered approaches, unique perspectives, and neglected topics

In: International studies in entrepreneurship, 15

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#112012

Family firms: case studies on the management of growth, decline, and transition

In: SpringerBriefs in business

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1220092 Versionen verfügbar

Understanding the Entrepreneurial Mind: Opening the Black Box

In: International Studies in Entrepreneurship 24

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14März 2007

EXPLORING THE BORN GLOBAL CONCEPT IN THE BIOTECHNOLOGY CONTEXT

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 15, Heft 1, S. 79-100

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15März 2009

COGNITIVE MAPS AND PERCEPTIONS OF ENTREPRENEURIAL GROWTH: A QUASI-EXPERIMENTAL STUDY IN THE DIFFERENCES BETWEEN TECHNOLOGY ENTREPRENEURS, CORPORATE MANAGERS, AND STUDENTS

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 17, Heft 1, S. 1-24

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft