Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#120. September 2022

Exploring the social care‐related quality of life outcomes of adults with intellectual disabilities through the use of Talking Mats®

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 36, Heft 1, S. 39-49

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#26. Februar 2013

Staff Views of the Importance of Relationships for Knowledge Development: Is Training by Specialists a Waste of Money?

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 26, Heft 4, S. 284-298

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#321. Dezember 2006

Impact of Extended Education/Training in Positive Behaviour Support on Staff Knowledge, Causal Attributions and Emotional Responses

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 20, Heft 1, S. 41-51

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#517. Mai 2020

Redefining Self‐Advocacy: A Practice Theory‐Based Approach

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 17, Heft 3, S. 207-218

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62019

Communication and cross-examination in court for children and adults with intellectual disabilities::a systematic review

In: Morrison , J , Forrester-Jones , R , Bradshaw , J & Murphy , G 2019 , ' Communication and cross-examination in court for children and adults with intellectual disabilities: a systematic review ' , The International Journal of Evidence and Proof , vol. 23 , no. 4 , pp. 366-398 . https://doi.org/10.1177/1365712719851134

BASE

Aufsatz(elektronisch)#714. März 2022

Early positive approaches to support (E‐PAtS): Qualitative experiences of a new support programme for family caregivers of young children with intellectual and developmental disabilities

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 35, Heft 3, S. 889-899

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#88. Februar 2024

A systematic review of research on staff training as an intervention to develop communication in children and adults with profound intellectual and multiple disabilities

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 37, Heft 2

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#926. Februar 2018

Managers' views of skilled support

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 31, Heft 5, S. 873-884

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1017. März 2021

Social networks and people with intellectual disabilities: A systematic review

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 34, Heft 4, S. 973-992

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1116. August 2004

Implementation and Evaluation of Active Support

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 17, Heft 3, S. 139-148

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#126. Mai 2022

Online social connections and Internet use among people with intellectual disabilities in the United Kingdom during the COVID-19 pandemic

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 5, S. 2804-2828

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft