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Aufsatz(elektronisch)#17. März 2023

"I will always hate you"! An investigation of the impact of anthropomorphism in online anti-brand communities

In: European business review, Band 35, Heft 3, S. 444-466

ISSN: 1758-7107

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Aufsatz(elektronisch)#224. Februar 2021

Extending the theory of planned behaviour to understand the effects of barriers towards sustainable fashion consumption

In: European business review, Band 33, Heft 5, S. 742-774

ISSN: 1758-7107

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Aufsatz(elektronisch)#37. März 2016

Determinants of brand relevance in a B2B service purchasing context

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 2, S. 193-204

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#410. März 2022

Joining the Anti-Brand Communities on the Internet: Who and Why

In: Scientific annals of economics and business, Band 69, Heft 1, S. 1-27

ISSN: 2501-3165

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Aufsatz(elektronisch)#52. Januar 2020

A dynamic approach to brand portfolio audit and brand architecture strategy

In: European business review, Band 32, Heft 2, S. 181-210

ISSN: 1758-7107

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Aufsatz(elektronisch)#62019

Is Social Media a Passport to SMEs' Foreign Market Entry?

In: Scientific annals of economics and business, Band 66, Heft 2, S. 253-265

ISSN: 2501-3165

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Aufsatz(elektronisch)#72019

INTERNATIONALIZATION STRATEGIES IN MUSIC FESTIVALS

In: Scientific annals of economics and business, Heft Special Issue, S. 91-112

ISSN: 2501-3165

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Aufsatz(elektronisch)#82020

See Now, Buy Now Model: A Passport to Fashion Brand Equity

In: Scientific annals of economics and business, Band 67, Heft SI, S. 33-55

ISSN: 2501-3165

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