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Open Access#12019

"People only share videos they find entertaining or funny." Right-wing populism, humor and the fictionalization of politics. A case study on the Austrian Freedom Party's 2017 online election campaign videos

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Open Access#22021

Visibility in the digital age: Introduction

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Open Access#32021

Visibility in the digital age : Introduction

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Open Access#42016

Different ways of seeing political depictions: A qualitative–quantitative analysis using Q methodology

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Aufsatz(elektronisch)#51. Januar 2016

Different ways of seeing political depictions: A qualitative–quantitative analysis using Q methodology

In: Communications: the European journal of communication research, Band 41, Heft 1

ISSN: 1613-4087

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Open Access#62015

Toward an Implicit Cognition Account of Attribute Agenda Setting

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Aufsatz(elektronisch)#82012

Der Fall unibrennt: Mobilisierung, Kommunikationsverhalten und kollektive Verständigung von Protest- und Kampagnengemeinschaften heute

In: SWS-Rundschau, Band 52, Heft 3, S. 227-248

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Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#92006

Europäische Öffentlichkeit und medialer Wandel: Herausforderungen für die Kommunikationswissenschaft

In: Europäische Öffentlichkeit und medialer Wandel: eine transdisziplinäre Perspektive, S. 402-415

Aufsatz(elektronisch)#1121. Oktober 2023

Responsibility networks in media discourses on automation: A comparative analysis of social media algorithms and social companions

In: New Media & Society

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#123. August 2018

Imagining big data: Illustrations of "big data" in US news articles, 2010–2016

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 21, Heft 1, S. 139-167

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1317. September 2014

Space and place matters: A tool for the analysis of geolocated and mapped protests

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 18, Heft 6, S. 1027-1046

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#141. September 2011

Effects of Visual Framing on Emotional Responses and Evaluations of News Stories about the Gaza Conflict 2009

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 88, Heft 3, S. 523-540

ISSN: 2161-430X

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