Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#123. August 2011

The service function as a holistic management concept

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 484-492

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#223. August 2011

Global approaches to the service business in manufacturing companies

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 472-483

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#323. August 2011

Mapping B2B value exchange in marketing relationships: a systematic approach

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 503-513

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#523. August 2011

The internationalization of Indian SMEs in B‐to‐B markets

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 542-548

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#623. August 2011

Relationship marketing in supply chain: an empirical analysis in the Brazilian service sector

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 524-531

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#723. August 2011

Bridging the theory to application gap in value‐based selling

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 493-502

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft