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Buch(elektronisch)#22015

Vertrauen in der Mediengesellschaft: Eine Theoretische und Empirische Analyse

In: Organisationskommunikation Ser.

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Thesis#32016

Vertrauen in der Mediengesellschaft: eine theoretische und empirische Analyse

In: Organisationskommunikation, Studien zu Public Relations

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Open Access#101998

Was Studierende der Erziehungswissenschafen mit "Europa" assoziieren

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1118. März 2018

Character assassination of CEOs in crises – Questioning CEOs' character and values in corporate crises

In: European journal of communication, Band 33, Heft 4, S. 413-429

ISSN: 1460-3705

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Aufsatz(elektronisch)#1210. Oktober 2017

Memes as games: The evolution of a digital discourse online

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 8, S. 2862-2879

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1317. April 2020

Investigating the effects of sponsorship and forewarning disclosures on recipients' reactance

In: Communications: the European journal of communication research, Band 45, Heft 3, S. 282-302

ISSN: 1613-4087

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