Suchergebnisse

20 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. März 2014

Improving Listening Comprehension Responses for Students With Moderate Intellectual Disability During Literacy Class

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 39, Heft 1, S. 11-29

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6September 1998

Enhancing Choice and Participation for Adults with Severe Disabilities in Community-Based Instruction

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 23, Heft 3, S. 252-260

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7März 1986

Community-Referenced Instruction: Research and Issues

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 11, Heft 1, S. 1-11

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Dezember 1985

Applications of Self-Management to Individuals with Severe Handicaps: A Review

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 10, Heft 4, S. 200-208

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#926. Juni 2015

Teaching Students With Intellectual Disability to Use a Self-Questioning Strategy to Comprehend Social Studies Text for an Inclusive Setting

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 40, Heft 4, S. 275-293

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Juni 1994

Multicultural Life Skills Assessment of Individuals with Severe Disabilities

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 19, Heft 2, S. 130-138

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11März 2013

Review of Experimental Research on Academic Learning by Students with Moderate and Severe Intellectual Disability in General Education

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 38, Heft 1, S. 17-29

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Juni 2009

An Exploratory Study of Self-Directed Science Concept Learning by Students with Moderate Intellectual Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 34, Heft 2, S. 33-46

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13März 2007

Review of Studies with Students with Significant Cognitive Disabilities Which Link to Science Standards

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 32, Heft 1, S. 43-49

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14März 2000

Guidelines for Conducting Socially Valid Systematic Preference Assessments

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 25, Heft 1, S. 42-53

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#157. April 2016

Teacher Evaluation of Resources Designed for Adapting Mathematics for Students With Significant Cognitive Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 41, Heft 2, S. 132-137

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft