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Aufsatz(elektronisch)#330. Dezember 2013

The Let Down Effect: Satisfaction, Motivation, and Credibility Assessments of Political Infotainment

In: American behavioral scientist: ABS, Band 58, Heft 6, S. 810-826

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#425. Januar 2022

Building the Science News Agenda: The Permeability of Science Journalism to Public Relations

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, S. 107769902110479

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#511. Juni 2020

Muting or Meddling? Advocacy as a Relational Communication Strategy Affecting Organization–Public Relationships and Stakeholder Response

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 97, Heft 4, S. 1026-1053

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#613. März 2019

Do Ethics Matter? Investigating Donor Responses to Primary and Tertiary Ethical Violations

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 96, Heft 4, S. 1145-1171

ISSN: 2161-430X

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