Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#13. August 2023

The possibilities of teaching the past: fifth grade teachers' instructional choices

In: Social studies research and practice, Band 18, Heft 3, S. 181-197

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Juli 2012

Thinking Beyond Field Trips: An Analysis of Museums and Social Studies Learners

In: Social studies research and practice, Band 7, Heft 2, S. 32-49

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. November 2008

NCSS Notable Trade Book Lesson Plan On the Town: A Community Adventure by Judith Caseley

In: Social studies research and practice, Band 3, Heft 3, S. 101-107

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#523. Mai 2017

The three R's: reading, (W)Riting, and researching through multi-genre project

In: Social studies research and practice, Band 12, Heft 1, S. 42-55

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7April 2022

Using verbal protocol to examine construction of meaning from social studies texts

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 46, Heft 2, S. 135-151

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Juli 2019

Teaching Elementary Social Studies during Snack Time and other Unstructured Spaces

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 43, Heft 3, S. 229-239

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#920. Mai 2019

"I like […] different time periods:" elementary teachers' uses of historical fiction

In: Social studies research and practice, Band 14, Heft 1, S. 78-97

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Januar 2018

Elementary students' challenges with informational texts: Reading the words and the world

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 42, Heft 1, S. 49-59

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1217. Januar 2024

Inquiry on Inquiry: Examining Student Actions Required in Elementary Inquiry Design Models

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 48, Heft 2, S. 102-113

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft