Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#122. Juni 2016

Developing the personal narratives of children with complex communication needs associated with intellectual disabilities: What is the potential of Storysharing®?

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 30, Heft 4, S. 743-756

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#39. Juni 2009

Communication and Empowerment: A Place for Rich and Multiple Media?

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 22, Heft 4, S. 370-379

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. März 2002

Social Skills Training for Adolescents with Intellectual Disabilities: A Cautionary Note

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 15, Heft 1, S. 91-96

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5September 1999

See What I Mean: Interpreting the Meaning of Communication by People with Severe and Profound Intellectual Disabilities

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 12, Heft 3, S. 190-203

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#725. Oktober 2019

An open randomized controlled trial of the effects of linguistic simplification and mediation on the comprehension of "easy read" text by people with intellectual disabilities

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 33, Heft 2, S. 219-231

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82019

Lost Voices in Research: Exposing the Gaps in the Mental Capacity Act 2005

BASE

Open Access#92014

Survey of rehabilitation support for children 0-15 years in a rural part of Kenya

BASE