Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1August 2023

Building Collaborative Teams to Include Students With Extensive Support Needs in General Education Contexts

In: Inclusive practices, Band 2, Heft 2-3, S. 50-62

ISSN: 2732-4745

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#23. Februar 2023

Parent Perceptions of Remote Instruction for Students with Extensive Support Needs

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 48, Heft 1, S. 41-58

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32. Juni 2021

An Interview on District and School Transformation: Practical Approaches to Facilitating Sustainable Systemic Change

In: Inclusive Practices, Band 1, Heft 1, S. 39-43

ISSN: 2732-4745

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#48. Oktober 2019

Why Aren't Students with Severe Disabilities Being Placed in General Education Classrooms: Examining the Relations Among Classroom Placement, Learner Outcomes, and Other Factors

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 45, Heft 1, S. 4-13

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#54. November 2022

Examination of Contextual Variables Across and Within Different Types of Placement for Elementary Students With Complex Support Needs

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 47, Heft 4, S. 191-208

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. November 2022

Predicting the Frequency and Significance of Social Contacts Across Placements: A Bayesian Multilevel Model Analysis

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 47, Heft 4, S. 229-243

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#729. September 2022

Ecobehavioral Analysis of the Experiences of Students With Complex Support Needs in Different Classroom Types

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 47, Heft 4, S. 209-228

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft