Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. November 2016

Bilingualism affects 9‐month‐old infants' expectations about how words refer to kinds

In: Developmental science, Band 20, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. Dezember 2014

Bilingualism changes children's beliefs about what is innate

In: Developmental science, Band 18, Heft 2, S. 344-350

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#311. August 2009

Monolingual, bilingual, trilingual: infants' language experience influences the development of a word‐learning heuristic

In: Developmental science, Band 12, Heft 5, S. 815-823

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2022

The Youngest Bilingual Canadians: Insights from the 2016 Census Regarding Children Aged 0–9 Years

In: Canadian public policy: Analyse de politiques, Band 48, Heft 2, S. 254-266

ISSN: 1911-9917

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#529. Oktober 2019

What do bilingual infants actually hear? Evaluating measures of language input to bilingual‐learning 10‐month‐olds

In: Developmental science, Band 23, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Juli 2022

Bilingualism Affects Infant Cognition: Insights From New and Open Data

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 6, S. 88-117

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#721. Februar 2016

Monolingual and bilingual children's social preferences for monolingual and bilingual speakers

In: Developmental science, Band 20, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#89. September 2019

Statistical learning of multiple speech streams: A challenge for monolingual infants

In: Developmental science, Band 23, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#915. Januar 2019

Bilingual toddlers' comprehension of mixed sentences is asymmetrical across their two languages

In: Developmental science, Band 22, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1016. April 2024

Evidence for Infant-directed Speech Preference Is Consistent Across Large-scale, Multi-site Replication and Meta-analysis

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 8, S. 439-461

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112021

A multilab study of bilingual infants : exploring the preference for infant-directed speech

In: Advances in Methods and Practices in Psychological Science--2515-2459--2515-2467 Vol. 4 Issue. 1 pp: 1-30

BASE