Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. August 2019

Making an exciting brand big: Brand personality, logo size and brand evaluation

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 37, Heft 3, S. 259-267

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#323. August 2019

How brand concepts represented as human values promote evaluation: The triggering role of incidental emotions

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 32, Heft 6, S. 1194-1213

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#426. Oktober 2014

Self or Other: Compatibility Between Emotion and Message Referent

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 42, Heft 9, S. 1575-1584

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. April 2024

Improving attitudes toward brands with global consumer culture positioning: The triggering role of emotions

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft