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Aufsatz(elektronisch)#2September 1992

A Goal Programming Model for Effective Segment Determination: A Comment and Application

In: Decision sciences, Band 23, Heft 5, S. 1231-1239

ISSN: 1540-5915

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Aufsatz(elektronisch)#34. März 2022

New product development team performance: a historical meta-analytic review of its nomological network

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 1, S. 12-35

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#41. September 2000

Crossing the border: testing a negotiation model among Canadian exporters

In: The journal of business & industrial marketing, Band 15, Heft 5, S. 340-353

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#51. Dezember 1996

Exploring factors that affect negotiators' problem‐solving orientation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 11, Heft 6, S. 61-73

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#61. Februar 1996

Scanning behavior and environmental variation in the formulation of strategic responses to change

In: The journal of business & industrial marketing, Band 11, Heft 1, S. 17-41

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#91. Juli 1985

The Utilisation of Computer‐Based Decision Support Systems in Transportation

In: International Journal of Physical Distribution & Materials Management, Band 15, Heft 7, S. 5-18

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Aufsatz(elektronisch)#106. Februar 2007

Clustering product launches by price and launch strategy

In: The journal of business & industrial marketing, Band 22, Heft 1, S. 4-19

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#111. November 2006

Conflict and collaboration in headquarters‐subsidiary relationships: An agency theory perspective on product rollouts in an emerging market

In: International Journal of Conflict Management, Band 17, Heft 4, S. 332-351

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Aufsatz(elektronisch)#141. Februar 2003

Tacit knowledge transfer and firm innovation capability

In: The journal of business & industrial marketing, Band 18, Heft 1, S. 6-21

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#151. August 2000

Meeting quality and cost imperatives in a global market

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 30, Heft 6, S. 472-499

ISSN: 0020-7527

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