Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#231. Januar 2022

(Re)thinking smart in rural contexts: A multi‐country study

In: Growth and change: a journal of urban and regional policy, Band 53, Heft 2, S. 868-889

ISSN: 1468-2257

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32. August 2011

Post‐satisfaction factors affecting the long‐term orientation of supply relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 6, S. 395-406

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#419. Juni 2007

Importance of company size in long‐term orientation of supply function: an empirical research

In: The journal of business & industrial marketing, Band 22, Heft 4, S. 236-248

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#826. Juli 2020

CSR and branding in emerging economies: The effect of incomes and education

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 27, Heft 6, S. 2765-2776

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10November 2023

Smart innovations for sustainable cities: Insights from a public‐private innovation ecosystem

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 31, Heft 3, S. 1654-1666

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft