Suchergebnisse

64 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#531. Dezember 2021

Three Themes for the Future of Brands in a Changing Consumer Marketplace

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 4, S. 517-526

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. Oktober 2022

Distance and Alternative Signals of Status: A Unifying Framework

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 322-342

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1018. Februar 2021

Safe Together, Vulnerable Apart: How Interstitial Space in Text Logos Impacts Brand Attitudes in Tight versus Loose Cultures

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 3, S. 474-491

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1117. August 2021

From Mix-and-Match to Head-to-Toe: How Brand Combinations Affect Observer Trust

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 4, S. 562-585

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#124. Juni 2021

Consumer Minimalism

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 5, S. 796-816

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1322. Februar 2021

How the Eyes Connect to the Heart: The Influence of Eye Gaze Direction on Advertising Effectiveness

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 1, S. 123-146

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1430. Januar 2021

Hoping for the Worst? A Paradoxical Preference for Bad News

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 2, S. 270-288

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#157. Mai 2020

The Effect of Categorization on Goal Progress Perceptions and Motivation

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 4, S. 608-630

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft