Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120093 Versionen verfügbar

International marketing and trade of quality food products

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22. Juli 2019

Green marketing strategies in the dairy sector: Consumer‐stated preferences for carbon footprint labels

In: Strategic change, Band 28, Heft 4, S. 233-240

ISSN: 1099-1697

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32018

Delphi study on country-of-origin labelling for processed foods

BASE

Open Access#42020

Analysis of urban consumer preferences for honey in the context of a transition economy – A case study for Albania

BASE

Aufsatz(elektronisch)#52009

On consumers' willingness to purchase nutritionally enhanced genetically modified food

In: Applied Economics, Band 41, Heft 1, S. 125-137

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#620163 Versionen verfügbar

Food supply networks: trust and e-business

In: CABI Books

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92018

Participatory guarantee system, equivalence and quality control in a comparative study on organic certifications systems in Europe and Brazil

BASE

Open Access#102018

Participatory guarantee system, equivalence and quality control in a comparative study on organic certifications systems in Europe and Brazil ; Sistema de garantia participativa, equivalência e controle de qualidade em um estudo comparativo sobre sistemas de certificação orgânica na Europa e no Bras...

BASE

Buch(elektronisch)#1220102 Versionen verfügbar

Looking east looking west: Organic and quality food marketing in Asia and Europe

Bestellen über Zugriff(Open Access)

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1319. Oktober 2022

Effect of multimedia interventions on children's fruit and vegetable consumption in a real-life setting

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 24, Heft 1, S. 40-55

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#142. Juli 2019

Evaluating economic resilience for sustainable agri‐food systems: The case of Mexico

In: Strategic change, Band 28, Heft 4, S. 279-288

ISSN: 1099-1697

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft