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Aufsatz(elektronisch)#29. Dezember 2012

Poetic witness: Marketplace research through poetic transcription and poetic translation

In: Marketing theory, Band 12, Heft 4, S. 391-409

ISSN: 1741-301X

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Open Access#52013

Partly primitive: Discursive constructions of the domestic surfer

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Open Access#62013

Partly primitive: Discursive constructions of the domestic surfer

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Aufsatz(elektronisch)#829. März 2010

Excremental theory development

In: Journal of consumer behaviour, Band 9, Heft 2, S. 102-112

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#924. März 2022

Object-oriented marketing theory

In: Marketing theory, Band 22, Heft 3, S. 401-420

ISSN: 1741-301X

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Open Access#102018

Against Modern Football : Mobilising Protest Movements in Social Media

In: Hill , T , Canniford , R & Millward , P 2018 , ' Against Modern Football : Mobilising Protest Movements in Social Media ' , Sociology-the Journal of the British Sociological Association , vol. 52 , no. 4 , pp. 688-708 . https://doi.org/10.1177/0038038516660040

BASE

Aufsatz(elektronisch)#112. Oktober 2017

Nosenography: How smell constitutes meaning, identity and temporal experience in spatial assemblages

In: Marketing theory, Band 18, Heft 2, S. 234-248

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#129. August 2016

AgainstModern Football: Mobilising Protest Movements in Social Media

In: Sociology: the journal of the British Sociological Association, Band 52, Heft 4, S. 688-708

ISSN: 1469-8684

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Aufsatz(elektronisch)#139. Mai 2014

Non-representational marketing theory

In: Marketing theory, Band 14, Heft 4, S. 377-394

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1427. Juli 2021

Something old, something new: Enabled theory building in qualitative marketing research

In: Marketing theory, Band 21, Heft 4, S. 443-461

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1513. Juli 2015

Unmanageable multiplicity: consumer transformation towards moral self coherence

In: European journal of marketing, Band 49, Heft 7/8, S. 1300-1325

ISSN: 1758-7123

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