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Buch(gedruckt)#32010

Pop brands: branding, popular music, and young people

In: Mediated youth v. 11

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Aufsatz(elektronisch)#59. Juli 2016

Algorithmic brands: A decade of brand experiments with mobile and social media

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 19, Heft 3, S. 384-400

ISSN: 1461-7315

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Buch(elektronisch)#72016

Brand machines, sensory media and calculative culture

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Aufsatz(elektronisch)#89. Januar 2020

Critical perspectives on brand culture in the era of participatory and algorithmic media

In: Sociology compass, Band 14, Heft 2

ISSN: 1751-9020

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Aufsatz(elektronisch)#912. August 2015

Brands and Instagram: Point, tap, swipe, glance

In: Mobile media & communication, Band 4, Heft 1, S. 69-84

ISSN: 2050-1587

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Aufsatz(elektronisch)#103. Juni 2013

Alcohol brands on Facebook: the challenges of regulating brands on social media

In: Journal of public affairs, Band 13, Heft 3, S. 272-281

ISSN: 1479-1854

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Aufsatz(gedruckt)#112013

Alcohol brands on Facebook: the challenges of regulating brands on social media

In: Journal of Public Affairs, Band 13, Heft 3

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Buch(elektronisch)#132018

Digital intimate publics and social media

In: Palgrave studies in communication for social change

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