Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#129. Mai 2018

Social development quartet: When is parental supportiveness a good thing? The dynamic value of parents' supportive emotion socialization across childhood

In: Social development, Band 27, Heft 3, S. 461-465

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#216. Oktober 2015

A Three‐factor Structure of Emotion Understanding in Third‐grade Children

In: Social development, Band 25, Heft 3, S. 602-622

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#316. Juni 2017

Changing tides: Mothers' supportive emotion socialization relates negatively to third‐grade children's social adjustment in school

In: Social development, Band 27, Heft 3, S. 510-525

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#424. Oktober 2016

Parents' beliefs about children's emotions, children's emotion understanding, and classroom adjustment in middle childhood

In: Social development, Band 26, Heft 3, S. 575-590

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#56. November 2019

Mothers' interoceptive knowledge predicts children's emotion regulation and social skills in middle childhood

In: Social development, Band 29, Heft 2, S. 578-599

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. Februar 2018

Age Differences in Beliefs About Emotion Regulation Strategies

In: The journals of gerontology. Series B, Psychological sciences, social sciences, Band 75, Heft 2, S. 316-326

ISSN: 1758-5368

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft