Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#116. Januar 2018

The mediating role of advertising literacy and the moderating influence of parental mediation on how children of different ages react to brand placements

In: Journal of consumer behaviour, Band 17, Heft 2, S. 197-210

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#221. Mai 2015

Fundraising in an Interactive Online Environment

In: Nonprofit and voluntary sector quarterly: journal of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action, Band 45, Heft 2, S. 333-350

ISSN: 1552-7395

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#319. November 2018

Adolescents' self-reported level of dispositional advertising literacy: how do adolescents resist advertising in the current commercial media environment?

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 19, Heft 4, S. 402-420

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#431. März 2017

Direct evaluative conditioning in brand placement: The impact of scene valence and prominence on brand placement repetition effects

In: Journal of consumer behaviour, Band 16, Heft 5, S. 452-462

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52017

The Effect of Personal Characteristics, Perceived Threat, Efficacy and Breast Cancer Anxiety on Breast Cancer Screening Activation

BASE

Aufsatz(elektronisch)#626. August 2013

The Inoculating Effect of Message Sidedness on Adolescents' Binge Drinking Intentions: The Moderating Role of Issue Involvement

In: Journal of drug issues: JDI, Band 44, Heft 3, S. 254-268

ISSN: 1945-1369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#819. September 2017

From persuasive messages to tactics: Exploring children's knowledge and judgement of new advertising formats

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 7, S. 2604-2628

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#929. November 2017

Investigating the Finnish Elderly People's Attitudes and Motivation towards Digital Game-Based Physical Exercises

In: Finnish journal of eHealth and eWelfare: FinJeHeW, Band 9, Heft 4, S. 265-283

ISSN: 1798-0798

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft