Suchergebnisse

22 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#110. Juli 2012

How Package Design and Packaged‐based Marketing Claims Lead to Overeating

In: Applied economic perspectives and policy, Band 35, Heft 1, S. 7-31

ISSN: 2040-5804

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#21997

Promotion des ventes, psychologie de l'achat et comportement de consommation

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Open Access#42019

Viewpoint: Effectiveness or consumer acceptance? Tradeoffs in selecting healthy eating nudges

BASE

Open Access#52019

Viewpoint: Effectiveness or consumer acceptance? Tradeoffs in selecting healthy eating nudges

BASE

Open Access#62019

Viewpoint: Effectiveness or consumer acceptance? Tradeoffs in selecting healthy eating nudges

BASE

Open Access#72019

Viewpoint: Effectiveness or consumer acceptance? Tradeoffs in selecting healthy eating nudges

BASE

Open Access#82019

Viewpoint: Effectiveness or consumer acceptance? Tradeoffs in selecting healthy eating nudges

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#138. Dezember 2010

Getting Ahead of the Joneses: When Equality Increases Conspicuous Consumption among Bottom-Tier Consumers

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 38, Heft 1, S. 27-41

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142010

Comportements alimentaires et politiques de santé nutritionnelle. Prix, information, marketing quelles régulations ?

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft