Search results

22 results

Sort by:

Book(electronic)#12016

The Service User as a Partner in Social Work Projects and Education: Concepts and Evaluations of Courses with a Gap-Mending Approach in Europe

Checking availability at your location

Book(electronic)#22016

The service user as a partner in social workprojects and education: concepts and evaluations of courses with a gap-mending approach in Europe

Order using Access(Open Access)

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Checking availability at your location

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Checking availability at your location

Open Access#42019

Zusammenarbeit zwischen OKJA und Tagesschulen ; Résumé collaboration dans le cadre de l'école à journée continue

BASE

Thesis#62012

Ehrliche Unehrlichkeit: eine qualitative Untersuchung der Tugend Ehrlichkeit bei Jugendlichen an der Zürcher Volksschule

Order using Access(Open Access)

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Open Access#72018

Zwischen Bildungsansprüchen und Bildungsrealitäten : Tagesschulen in der Stadt Zürich aus der Perspektive von Schule, Politik und Forschung

BASE

Book(electronic)#82018

Soziale Arbeit im Kontext Schule: Aktuelle Entwicklungen in Praxis und Forschung in der Schweiz

Checking availability at your location

Open Access#92016

Pädagogische Zuständigkeiten in Tagesschulen

BASE

Open Access#102016

Pädagogische Zuständigkeiten in Tagesschulen

BASE

Article(electronic)#11April 21, 2023

No More Homework? Negotiations of Parental Engagement in All-Day Schools

In: International Journal about Parents in Education: IJPE, Volume 11, p. 46-54

ISSN: 1973-3518

Checking availability at your location

Article(electronic)#12April 2020

Love Across Borders: On Population Structures, Meeting Places and Preferences in a Globalizing World

In: Journal of comparative family studies, Volume 51, Issue 1, p. 18-58

ISSN: 1929-9850

Checking availability at your location

Article(electronic)#132018

Ambivalenzen eines erweiterten Bildungsbegriffs an Tagesschulen: Befunde aus einer qualitativen Untersuchung mit Lehrkräften und sozialpädagogischen Fachkräften an Tagesschulen in Zürich

In: Diskurs Kindheits- und Jugendforschung: Discourse : Journal of Childhood and Adolescence Research, Volume 13, Issue 3, p. 321-335

ISSN: 2193-9713

Checking availability at your location

Checking availability at your location

Open Access#152021

Innovationsstudie zu Elternbildungssettings und der Erreichbarkeit von Eltern

BASE