Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Juli 2011

Picture Book Biographies: Fostering Active Student Involvement in Women's History Month

In: Social studies research and practice, Band 6, Heft 2, S. 81-96

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. März 2010

Building Effective Citizens through 2009 National Council for the Social Studies Notable Picture Books

In: Social studies research and practice, Band 5, Heft 1, S. 96-104

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. März 2007

Promoting Democratic Ideals and Social Action: Children's Literature on the Civil Rights Movement and School Integration

In: Social studies research and practice, Band 2, Heft 1, S. 58-68

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. November 2006

Gender Balance in K-12 American History Textbooks

In: Social studies research and practice, Band 1, Heft 3, S. 284-290

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Juli 2006

Using Family and Community History To Foster Historical Inquiry in the Elementary Grades

In: Social studies research and practice, Band 1, Heft 2, S. 233-241

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juli 2016

Confronting Gender Imbalance in High School History Textbooks Through the C3 Framework

In: Social studies research and practice, Band 11, Heft 2, S. 1-16

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Juli 2012

A Gender Analysis of NCSS Notable Trade Books for the Intermediate Grades

In: Social studies research and practice, Band 7, Heft 2, S. 1-14

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. November 2010

A Gender Analysis of NCSS Notable Picture Book Winners: 2006-2008

In: Social studies research and practice, Band 5, Heft 3, S. 21-35

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft