Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1März 2005

The Utility of Coorientational Variables as Predictors of Willingness to Negotiate

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 82, Heft 1, S. 7-24

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Juni 2007

Media Reach, Media Influence? The Effects of Local, National, and Internet News on Public Opinion Inferences

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 84, Heft 2, S. 315-334

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4August 2003

The Influence of Mass Media and Other Culprits on the Projection of Personal Opinion

In: Communication research, Band 30, Heft 4, S. 414-431

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Juni 1999

Effects of News Slant and Base Rate Information on Perceived Public Opinion

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 76, Heft 2, S. 277-292

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#92001

Congenial Public, Contrary Press, and Biased Estimates of the Climate of Opinion

In: Public opinion quarterly: journal of the American Association for Public Opinion Research, Band 65, Heft 3, S. 295-320

ISSN: 0033-362X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft