Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52017

Religion, popular culture and social media: the construction of a religious leader image on Facebook

In: ESSACHESS - Journal for Communication Studies, Band 10, Heft 2, S. 129-143

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#620052 Versionen verfügbar

Media anthropology

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#72007

The European public sphere: theory and the implications of the study

In: Reporting and managing European news: final report of the project "Adequate Information Management in Europe" 2004-2007, S. 155-182

Open Access#82010

Modeling Perceived Influences on Journalism: Evidence From a Cross-National Survey of Journalists

BASE

Open Access#92010

Modeling Perceived Influences on Journalism: Evidence from a Cross-National Survey of Journalists

BASE

Aufsatz(elektronisch)#101. März 2010

Modeling Perceived Influences on Journalism: Evidence from a Cross-National Survey of Journalists

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 87, Heft 1, S. 5-22

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft