Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Juli 2003

Comparisons of developmental modeling frameworks and levels of analysis in cognition: connectionist and dynamic systems theories deserve attention, but don't yet explain attention

In: Developmental science, Band 6, Heft 4, S. 440-447

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2März 2022

Depicted Immorality Influences the Perceived Applicability of the Phrase "Committed Suicide"

In: Crisis: the journal of crisis intervention and suicide prevention, Band 43, Heft 2, S. 135-141

ISSN: 2151-2396

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#33. Juni 2022

Why does visual working memory ability improve with age: More objects, more feature detail, or both? A registered report

In: Developmental science, Band 26, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#48. November 2017

Development of the ability to combine visual and acoustic information in working memory

In: Developmental science, Band 21, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#510. August 2021

Children's long‐term retention is directly constrained by their working memory capacity limitations

In: Developmental science, Band 25, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#618. Juni 2014

Knowledge cannot explain the developmental growth of working memory capacity

In: Developmental science, Band 18, Heft 1, S. 132-145

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#89. Dezember 2009

Seven‐year‐olds allocate attention like adults unless working memory is overloaded

In: Developmental science, Band 13, Heft 1, S. 120-133

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft