Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Juni 2017

Evaluation and participation: Identifying different school organization profiles in Portuguese public schools

In: Portuguese journal of social science, Band 16, Heft 2, S. 209-231

ISSN: 1758-9509

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#212. April 2013

The Portuguese schools' evaluation programme: A sociological approach to the participation of social actors

In: Evaluation: the international journal of theory, research and practice, Band 19, Heft 2, S. 110-125

ISSN: 1461-7153

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32013

The portuguese schools' evaluation programme : a sociological approach to the participation of social actors

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. September 2020

The left and right hands of the Portuguese state: Welfare retrenchment of public employment

In: Portuguese journal of social science, Band 19, Heft 2, S. 237-257

ISSN: 1758-9509

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62019

Ten lessons for good practice for the INHERIT triple win:health, equity, and environmental sustainability

In: Bell , R , Khan , M , Romeo-Velilla , M , Stegeman , I , Godfrey , A , Taylor , T , Morris , G , Staatsen , B , van der Vliet , N , Kruize , H , Anthun , K S , Lillefjell , M , Espnes , G A , Chiabai , A , de Jalón , S G , Quiroga , S , Martinez-Juarez , P , Máca , V , Zvěřinová , I , Ščasný , M , Marques , S , Craveiro , D , Westerink , J , Spelt , H , Karnaki , P , Strube , R , Merritt , A S , Friberg , M , Bélorgey , N , Vos , M , Gjorgjev , D , Upelniece , I & Costongs , C 2019 , ' Ten lessons for good practice for the INHERIT triple win : health, equity, and environmental sustainability ' , International Journal of Environmental Research and Public Health , vol. 16 , no. 22 , 4546 . https://doi.org/10.3390/ijerph16224546

BASE

Open Access#72019

Ten Lessons for Good Practice for the INHERIT Triple Win: Health, Equity, and Environmental Sustainability

BASE

Open Access#82019

Ten Lessons for Good Practice for the INHERIT Triple Win: Health, Equity and Environmental Sustainability

BASE