Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#17. Juni 2019

Process and output control in marketing channels: toward understanding their heterogeneous effects

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 4, S. 735-753

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 2015

Comply or defy? An empirical investigation of change requests in buyer-supplier relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 30, Heft 5, S. 688-699

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Februar 2009

Half Full or Half Empty: The Role of Optimism in Boundary-Spanning Positions

In: Journal of service research, Band 11, Heft 3, S. 295-309

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft