Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#426. März 2024

Are enjoyment, anxiety and attitudes/motivation different in English foreign language classes compared to LOTE classes?

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 14, Heft 1, S. 171-191

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#529. Juni 2020

Through the looking glass of student perception: How foreign language students see teacher trait emotional intelligence and why it matters

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 10, Heft 2, S. 239-256

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#629. März 2020

Are foreign language learners' enjoyment and anxiety specific to the teacher? An investigation into the dynamics of learners' classroom emotions

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 10, Heft 1, S. 45-65

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#725. Februar 2019

Self-misgendering among multilingual transgender speakers

In: International journal of the sociology of language: IJSL, Band 2019, Heft 256, S. 103-128

ISSN: 1613-3668

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#827. März 2018

Does the effect of enjoyment outweigh that of anxiety in foreign language performance?

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 8, Heft 1, S. 21-45

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#927. März 2018

Editorial

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 8, Heft 1, S. 15-19

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Januar 2014

The two faces of Janus? Anxiety and enjoyment in the foreign language classroom

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 4, Heft 2, S. 237-274

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1221. Juni 2022

Taking stock: A meta-analysis of the effects of foreign language enjoyment

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 12, Heft 2, S. 205-232

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. Januar 2015

Foreign Language Classroom Anxiety of Arab learners of English: The effect of personality, linguistic and sociobiographical variables

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 5, Heft 2, S. 205-228

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1427. März 2018

Enjoyment and anxiety in second language communication: An idiodynamic approach

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 8, Heft 1, S. 149-170

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Thesis#152020

Exploring politeness in business emails: a mixed-methods analysis

In: Language at work 4