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Aufsatz(elektronisch)#11. August 2016

Marketing as mystification

In: Marketing theory, Band 16, Heft 3, S. 401-426

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#3Juni 1992

Integration of Markets and the Interplay of Interests: Understanding the Discourse about North American Free Trade Area

In: Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration, Band 9, Heft 2, S. 106-115

ISSN: 1936-4490

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Aufsatz(elektronisch)#57. April 2019

Action Research: A Review and Proposal for Application in Marketing Inquiry

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#912. Juni 2006

Theoretical and philosophical implications of postmodern debates: some challenges to modern marketing

In: Marketing theory, Band 6, Heft 2, S. 123-162

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#10März 2006

Bringing the market to life: screen aesthetics and the epistemic consumption object

In: Marketing theory, Band 6, Heft 1, S. 41-62

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#132004

Online Qualitative Research in the Age of E-Commerce: Data Sources and Approaches

In: Forum qualitative Sozialforschung: FQS = Forum: qualitative social research, Band 5, Heft 2

ISSN: 1438-5627

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Buch(elektronisch)#1420142 Versionen verfügbar

Toward a Metatheory of Economic Bubbles: Socio-Political and Cultural Perspectives

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Open Access#152014

Toward a Metatheory of Economic Bubbles:Socio-Political and Cultural Perspectives

In: Dholakia , N & Turcan , R V 2014 , Toward a Metatheory of Economic Bubbles : Socio-Political and Cultural Perspectives . Palgrave Macmillan , New York .

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