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Aufsatz(elektronisch)#230. August 2023

Algorithmic indifference: The dearth of news recommendations on TikTok

In: New Media & Society

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#315. November 2022

Predicting COVID: Understanding audience responses to predictive journalism via online comments

In: New Media & Society, S. 146144482211356

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#431. Dezember 2021

Highlighting High-quality Content as a Moderation Strategy: The Role ofNew York TimesPicks in Comment Quality and Engagement

In: ACM transactions on social computing, Band 4, Heft 4, S. 1-24

ISSN: 2469-7826

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Aufsatz(elektronisch)#55. Juni 2020

Anticipating and addressing the ethical implications of deepfakes in the context of elections

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 23, Heft 7, S. 2072-2098

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#62019

Optimizing Content with A/B Headline Testing: Changing Newsroom Practices

In: Media and Communication, Band 7, Heft 1, S. 117-127

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Aufsatz(elektronisch)#72020

Negotiated Autonomy: The Role of Social Media Algorithms in Editorial Decision Making

In: Media and Communication, Band 8, Heft 3, S. 27-38

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Aufsatz(elektronisch)#827. Mai 2024

Anticipating impacts: using large-scale scenario-writing to explore diverse implications of generative AI in the news environment

In: AI and ethics

ISSN: 2730-5961

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Aufsatz(elektronisch)#1220. Dezember 2021

Responsible media technology and AI: challenges and research directions

In: AI and ethics, Band 2, Heft 4, S. 585-594

ISSN: 2730-5961

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