Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#115. Dezember 2011

Co-authoring tomorrow: On how past marketing knowledge enlightens future marketing theory

In: Marketing theory, Band 11, Heft 4, S. 495-498

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22023

SOCIAL MARKETING: principles and practice for delivering global change

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#511. September 2018

Social marketing partnerships: Evolution, scope and substance

In: Marketing theory, Band 19, Heft 2, S. 169-193

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Februar 2008

Social marketing: implications for contemporary marketing practices classification scheme

In: The journal of business & industrial marketing, Band 23, Heft 2, S. 135-141

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#85. März 2018

Protocols for Stakeholder Participation in Social Marketing Systems

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 24, Heft 3, S. 164-193

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92023

The Routledge companion to marketing and society

In: Routledge companions in business, management and marketing

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1011. Juni 2020

Systems Social Marketing and Macro-Social Marketing: A Systematic Review

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 26, Heft 2, S. 146-166

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft