Suchergebnisse

19 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32022

Three-faced: The conflicting roles of citizenship education in conflict-affected societies – A comparison of Northern Ireland and Israel

In: Muff , A & Donnelly , C 2022 , ' Three-faced: The conflicting roles of citizenship education in conflict-affected societies – A comparison of Northern Ireland and Israel ' , Research in Comparative and international Education . https://doi.org/10.1177/17454999221104373

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1412. April 2005

Devolution, Social Policy and Education: Some Observations from Northern Ireland

In: Social policy and society: SPS ; a journal of the Social Policy Association, Band 4, Heft 2, S. 147-156

ISSN: 1475-3073

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152020

Managerialism and human rights in a post-conflict society: challenges for educational leaders in Northern Ireland

In: Donnelly , C , McAuley , C & Lundy , L 2020 , ' Managerialism and human rights in a post-conflict society: challenges for educational leaders in Northern Ireland ' , School Leadership and Management , vol. 41 , no. 1-2 , pp. 117-131 . https://doi.org/10.1080/13632434.2020.1780423

BASE