Aufsatz(elektronisch)#11. Dezember 2006
Brand Extensions of Experiential Goods: Movie Sequel Evaluations
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 33, Heft 3, S. 352-360
ISSN: 1537-5277
6 Ergebnisse
Sortierung:
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 33, Heft 3, S. 352-360
ISSN: 1537-5277
In: Consumption, markets and culture, Band 4, Heft 1, S. 23-37
ISSN: 1477-223X
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 35, Heft 6, S. 890-905
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 32, Heft 4, S. 504-512
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 33, Heft 2, S. 163-172
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 30, Heft 4, S. 622-628
ISSN: 1537-5277