Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(gedruckt)#12021

Smartphones and the news

In: Disruptions: studies in digital journalism

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. Juni 2018

Two-way street: How smartphones and the social web impact the traveller's liminal gaze

In: Mobile media & communication, Band 7, Heft 1, S. 60-75

ISSN: 2050-1587

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#325. November 2016

Trusting me, trusting you: Evaluating three forms of trust on an information‐rich consumer review website

In: Journal of consumer behaviour, Band 16, Heft 3, S. 212-220

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2020

The omnivore at home and abroad: The value to the state of food tourism discourse of diversity

In: International journal of media & cultural politics, Band 16, Heft 2, S. 175-189

ISSN: 2040-0918

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52019

Friend, Foe or Frenemy? Traditional Journalism Actors' Changing Attitudes towards Peripheral Players and Their Innovations

In: Media and Communication, Band 7, Heft 4, S. 112-122

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62016

Keeping up with the audiences : journalistic role expectations in Singapore

BASE

Open Access#72016

Keeping Up With the Audiences: Journalistic Role Expectations in Singapore

BASE

Open Access#82022

All news is not the same: divergent effects of news platforms on civic and political participation

BASE

Open Access#92022

All News Is Not the Same: Divergent Effects of News Platforms on Civic and Political Participation

BASE

Aufsatz(elektronisch)#101. März 2020

To share is to receive: News as social currency for social media reciprocity

In: Journal of applied journalism & media studies, Band 9, Heft 1, S. 3-20

ISSN: 2049-9531

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1110. Juni 2020

Telling lies together? Sharing news as a form of social authentication

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 23, Heft 9, S. 2516-2533

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1216. Juli 2021

Poisoning the information well?: The impact of fake news on news media credibility

In: Journal of language and politics, Band 20, Heft 5, S. 783-802

ISSN: 1569-9862

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1321. September 2017

Audiences' acts of authentication in the age of fake news:A conceptual framework

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 8, S. 2745-2763

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft