Suchergebnisse

2 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#119. Dezember 2019

INVESTIGATION OF THE ADVERTISEMENTS SHARED IN SOCIAL MEDIA IN THE CONTEXT OF CULTURAL INDUSTRY AND SEXISM CONCEPTS; SOSYAL MEDYADA PAYLAŞILAN REKLAMLARIN KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ VE CİNSİYETÇİLİK KAVRAMLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

In: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi: Dokuz Eylul University the journal of Graduate School of Social Sciences, Band 21, Heft 4, S. 1173-1195

ISSN: 1308-0911

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#218. Dezember 2023

A descriptive analysis on the cultural symbols in the national image groups drawn at the R/Place event; R/Place etkinliğinde çizilen ulusal imgelerde yer alan kültürel semboller üzerine betimsel bir analiz

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft