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Aufsatz(elektronisch)#128. Dezember 2018

Drop out Factors in Data Literacy and Research Data Management Survey: Experiences from Lithuania and Finland; Duomenų raštingumo ir mokslinių tyrimų duomenų valdymo apklausose klausimynų pildymo nutraukimą lemiantys veiksniai: Lietuvos ir Suomijos patirtis

In: Information & Media, Band 82, S. 115-130

ISSN: 2783-6207

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Open Access#22020

Health behaviours associated with video gaming in adolescent men: a cross-sectional population-based MOPO study

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Aufsatz(elektronisch)#319. Februar 2021

Technological and informational frames: explaining age-related variation in the use of patient accessible electronic health records as technology and information

In: Information, technology & people, Band 35, Heft 8, S. 1-22

ISSN: 1758-5813

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Aufsatz(elektronisch)#41. Oktober 2014

Gamified Persuasion: User Experiences of Online Activation Service

In: International journal of sociotechnology and knowledge development: IJSKD ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 6, Heft 4, S. 1-17

ISSN: 1941-6261

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Open Access#62022

GenZ white paper: strengthening human competences in the emerging digital era

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