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Aufsatz(elektronisch)#5Mai 2002

The Role of Emotions in Service Encounters

In: Journal of service research, Band 4, Heft 4, S. 268-277

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#6Februar 1999

Predicting Psychological Empowerment Among Service Workers: The Effect of Support-Based Relationships

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 52, Heft 2, S. 205-224

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

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Aufsatz(elektronisch)#7Februar 1991

Resource Control and Visionary Leadership: Two Exercises

In: Journal of management education: the official publication of the Organizational Behavior Teaching Society, Band 15, Heft 1, S. 127-135

ISSN: 1552-6658

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Aufsatz(elektronisch)#913. März 2008

The Impact of Strategic Orientation on Intellectual Capital Investments in Customer Service Firms

In: Journal of service research, Band 10, Heft 4, S. 300-317

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#10September 1990

The Impact of Top-Management Actions on Employee Attitudes and Perceptions

In: Group & organization studies, Band 15, Heft 3, S. 337-352

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