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Aufsatz(elektronisch)#11. Februar 1999

An internal marketing approach to public sector management: The marketing and human resources interface

In: International Journal of Public Sector Management, Band 12, Heft 1, S. 17-29

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Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 2004

How Advertising Works: Alternative Situational and Attitudinal Explanations

In: Marketing theory, Band 4, Heft 1-2, S. 91-112

ISSN: 1741-301X

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Open Access#42002

Effects of some environmental challenges and centralization on the entrepreneurial orientation and performance of public sector entities

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#61. Februar 1998

Do universities that are more market orientated perform better?

In: International Journal of Public Sector Management, Band 11, Heft 1, S. 55-70

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Aufsatz(elektronisch)#71. Juli 1997

Market orientation and organizational commitment in the Australian public sector

In: International Journal of Public Sector Management, Band 10, Heft 4, S. 294-303

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Open Access#81997

Market orientation and performance in the public sector : the role of organizational commitment

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#10November 2011

Forward or delete: What drives peer‐to‐peer message propagation across social networks?

In: Journal of consumer behaviour, Band 10, Heft 6, S. 365-372

ISSN: 1479-1838

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