Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Dezember 2011

SIGNIFICANCE OF EARLY-AGE LEARNING OF MATHEMATICAL SKILLS

In: Human: research in rehabilitation, Band 1, Heft 2, S. 32-40

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Mai 2013

SOME REMARKS ABOUT STIRLING NUMBERS OF THE SECOND KIND

In: Human: research in rehabilitation, Band 3, Heft 3, S. 36-41

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3April 2021

FEAR IN MATHEMATICS TEACHING AMONG PRIMARY SCHOOL STUDENTS

In: Human: research in rehabilitation, Band 11, Heft 1, S. 17-27

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4April 2019

ISOSCELES TRIANGLES ON THE SIDES OF A TRIANGLE

In: Human: research in rehabilitation, Band 9, Heft 1, S. 123-130

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5April 2020

ROLE OF ADDITIONAL ACTIVITIES AND COMPETITION IN THE TEACHING OF MATHEMATICS

In: Human: research in rehabilitation, Band 10, Heft 1, S. 41-50

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6April 2020

FMSLOGO AND SOLVING GEOMETRY PROBLEMS USING THE FMSLOGO SOFTWARE PACKAGE

In: Human: research in rehabilitation, Band 10, Heft 1, S. 58-69

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7September 2020

ATTITUDES OF FOURTH GRADE GYMNASIUM STUDENTS WHO ARE NOT IN MATHEMATICS AND INFORMATICS COURSE IN TERMS OF DESCRIPTIVE GEOMETRY AS A POSSIBLE COMMON SUBJECT IN ALL DIRECTIONS OF GYMNASIUM

In: Human: research in rehabilitation, Band 10, Heft 2, S. 33-39

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8April 2019

MATHEMATICAL CHARACTERISTICS OF THE CHILDREN THAT SHOWN ABOVE/BELOW AVERAGE SUCCESS AT THE MATHEMATICAL EDUCATION

In: Human: research in rehabilitation, Band 9, Heft 1, S. 88-98

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft